دانلود فیلم When Calls the Heart بدون سانسور و حذفیات
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان سریال ندای دل با زیرنویس فارسی When Calls the Heart TV Series 2014

سریـال ندای دل 2014 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود سریال ندای دل

دانلود قسمت آخر سریال When Calls the Heart

تماشا آنلاین سریال When Calls the Heart با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود سریال When Calls the Heart

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با When Calls the Heart

دانلود رایگان سریال ندای دل

دانلود فیلم When Calls the Heart بدون سانسور و حذفیات

.

 

ندای دل” مجموعه تلویزیونی آمریکایی در گونه درام خانوادگی برگرفته از کتابی با همین نام نوشته “جانت اوک” و سری داستانهای کانادایی غرب اوست. ندای دل داستان “الیزابت ثچر” (اِرین کراکو) را بیان می‌کند که معلمی جوان و خو گرفته با شرایط زندگی اجتماعی و متمدن است و حالا اولین وظیفه معلمی به او واگذار شده؛ در محله‌ای کوچک که در آن معدن زغال‌ سنگ وجود دارد و شغل اصلی مردم آن هم کارگری در آن معدن است. آنجا محلی ساده اما پر از مشکلات مختلف است. اِلیزابت بیشتر مردم محل را مجذوب خود می‌کند جز افسر “جک ثارنتون” (دنیل لیسینگ) که معتقد است پدر سرمایه‌ دار‌ الیزابت که یک تاجر معروف است با ماموریت دادن به او (ثارنتون) برای محافظت از دخترش، موقعیت شغلی ثارنتون را به نابودی کشانده است. الیزابت که در محله معدن زغال سنگ در قرن ۱۹ زندگی می‌کند باید حد و مرزها را بشناسد تا بتواند با اتکا به خودش در این روستای غربی موفقیت یابد. لُری لافلین نقش همسر و مادری به نام اَبیگِیل استَنتون را بازی می‌کند که شوهرش، که سرکارگر معدن بود، به همراه ۱۲ کارگر دیگر به تازگی در یک انفجار در معدن کشته شد. اَبیگِیل و دیگر زنانی که بیوه شده‌اند بعد از اینکه درمی‌یابند حالا برای داشتن سقفی بالای سرشان باید خودشان در معدن کار کنند ایمان خود را در حال امتحان شدن می‌بینند …

 
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور سریال ندای دل را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود دانلود سریـال When Calls the Heart -ندای دل محصول 2014 آمریکا لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال When Calls the Heart با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال When Calls the Heart

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال When Calls the Heart

دانلود سریال ندای دل 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود سریال When Calls the Heart - ندای دل بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین سریال ندای دل

خلاصه و معرفی بازیگران سریال ندای دل

 

ندای دل(به انگلیسی: When Calls the Heart) مجموعه تلویزیونی آمریکایی در گونه درام خانوادگی برگرفته از کتابی با همین نام نوشته جانِت اُوک و سری داستانهای کانادایی غرب اوست.
ژانر درام خانوادگی وسترن
توسعه‌دهنده Michael Landon, Jr.
بازیگران
  • Erin Krakow
  • Daniel Lissing
  • Lori Loughlin
  • Chelah Horsdal
  • Martin Cummins
کشور سازنده ایالات متحده
زبان اصلی انگلیسی
شمار فصل‌ها ۱
شمار قسمت‌ها ۱۲
تولید
تهیه‌کننده‌های اجرایی
  • Michael Landon, Jr.
  • Jimmy Townsend
  • Roman Viaris
  • Francisco Gonzalez
  • Brian Bird
  • Brad Krevoy
مکان تولید ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
مدت ۴۲ دقیقه
تولیدکننده‌ها Believe Pictures Brad Krevoy Television Jordan Films

   

برای دانلود رایگان سریال آمریکا ندای دل لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال ندای دل با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود سریال[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: دانلود قسمت آخر سریال When Calls the Heart , تماشا آنلاین سریال When Calls the Heart با زیرنویس فارسی , دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با When Calls the Heart , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: